Tuesday 29 November 2011

aku mula kenal dia ....

ok mana mau mula ....
 
sewaktu lepak rumah adik linda  aku terpandang wajah comey sebuah profail fb rakan adik ...aku duk tanya adik sape tue ... "abg jgn mengada k "...hahahah adik jual mahal lak ...


ada satu hari tue aku stalker fb adik ..hehehe mencari wajah yang comey yang mula terbayang bayang tue wa hahaha ...tiba tiba ternampak ... ape lagi laju tangan nie meng add ....dan agak cepat gak dia approve ... huhuhu 

aku mula ber chating dgn nya dan ia sungguh menyenangkan hati ini ... nama dia yaya ..sedap gak ...

pelajar uitm perak bidang admin waaaa ..mcm aku gak rupanya tapi aku degree dia diploma ... ahhh sama jer ..
tapi dia tinggal kat perak aduhhh jauh gak .. takpe perak tue dekat jer bobby ..henjut 200km sejam jer sampai ..mcm tak pernah buat   KL- LANGKAWI (kuala kedah) PUN @JAM LEBIH ......
KL PERAK RECORD  40 minit jer.
.bobby gila nak mati haha .

ok hari berganti hari  , aku kenal dia di fb .. n sampai satu masa aku minta no ..n dia bagi ..but mlm tue ada kes lak .. ada budak lain sms dia dgn nama yang sama ...sape la agak nya ....

setelah 2 minggu kenal hati nie tersa senang gembira .. tapi rasa tersentap pulak bila dapat tahu dia mula berkerja ... shittt confem bye bye la lepas nie ... ok suuuunyiiiiiiiiiii ... ahhhhhhhhhhhh ... takan aku nak layan shisha banyak banyak ..kang KO lagi bobby ...relaks ... ..hermmm sabar k ... perjalanan masih jauh bobby ...

No comments:

Post a Comment