Tuesday 29 November 2011

TERGOLEK TGH JALAN ..

kali nie kali ke berapa tah aku tergolek kat tgh jln untuk tahun nie ....
semua kes  dlm hujan .. kali  nie punca sebuah kereta entah gila ape bwk laju laju time hujan  n ilang  control ... then ber pusing depan aku .. perhhh last last aku kena brekk .. tapi malang memang berbau ,kereta tue terkena depan moto aku ..ape lagi jadi ...



 mcm nie gak aku terbang ... nasip baik pakai full jacket ....

luka takda tapi sakit memang la ... landing selamat kalau tak tido hospital la ...

breder tue kuar muka dah cuak ... 

 myvi "adik ok ker "
aku  "abg ada lesen tak "
myvi "ada lah nape, abg lesen full"
aku "itu saya tak kisah , nie lesen tanah perkuburan  ada tak "
myvi " errr ..maaf la adik "
aku "so mcm mana nie, selamat saya tak ape ape . "
myvi "abg bawak g klinik tgk ada luka tak "
aku "yolah ..jom ... selamat moto tak ape ape ... kalau tak free jer dapat moto baru huhuhu"

setelah g klinik aku disahkan selamat...tapi abg tue bagi duit rm 200 ...
opsss tolak rasuah hahahaa
abg saya ok, kalau saya luka or ape ape boleh la bayar .
.
tapi ape yang best aku still g kerja walau pun dimarahi oleh si dia ..hua hua ... keje jap jer ...kul 10 mlm dah balik k ....

PERINGATAN  = PAKAI PAKAIAN YANG SESUAI SEWAKTU MENUNGGANG IA BOLEH MENGELAKKAN 50% KECEDERAAN ...



2 comments:

  1. hujan-hujan ni kalau x hati2 mmg terjebak dgn kemalangan lah..

    itulah ceritanya naik motor kan..
    hati2 pun kalau pemandu kenderaan lain x hati2 kene juge.. huhuu

    salam kenal..

    ReplyDelete
  2. betul tue ... nie kes ke brape kali dah...
    tak slah kita salah org lain....

    ReplyDelete