Sunday 3 July 2011

FIKIRAN MULA MELAYANG

setelah hampir setahun aku terus mencuba tapi jawapan masih belum terbayang, hidup di kolej mula terumbang ambing.  poket!! tidak berisi lagi ...meggi dan air sejuk menjadi peneman hampir ke setiap hari .tido ku tidak terasa nyenyak dek fikiran yang melayang layang ini mahu keluar dari keadaan yang serba tidak kena .. semester pertama kedua dan ke tiga pelajaran aku tiada masalah ... 

Foundation sudah ada dalam genggaman aku ,bangga tidak terkata ..

pabila semester 4 mula menghampiri keadaan mula berubah !!

mana business ?? 
surat perjanjian kolej tertera ada business!!

akan tertapi mereka mula menukar tanpa bicara dengan kami ..tapi pensyarah aku tiada masalah semua ini kamu boleh lakukan ..aku tanpa banyak soal aku mulakan semester baru ..pabila keputusan didapati aku kencudang 
cukup!! 

aku tidak mahu lagi berada dalam keadaan ini ..bila ditanya pada mereka 

"macam mana nak buat benda ini" jawpan yang mereka beri .."nanti saya tgk buku , saya pun tak tahu "...hermm!!

dalam fikiran ku aku mula melayang dimana kah kedudukan aku ??
aku mula menyemak universiti mana yang terima foundation aku ..

UNIKL!!!!!
.. akhirnya ..

akan tertapi bukan senang mahu menambat hati keluarga untuk menerima keputusan aku untuk keluar..

masa mula berjalan ...tik tok tik tok ...keputusan masih belum di terima ...

No comments:

Post a Comment