Thursday 7 July 2011

JAWAPAN YANG AKU TERIMA SESUATU YANG MENARIK

tepat hari terakhir sesi pembelajaran di kolej aku 
aku dah mula packing barang . semua ? yer semua sekali .. 

kali ini keputusan memang paling nekad meninggalkan kolej .
langkah terakhir aku di pejabat berselisih dengan HEA .. 
"puan , kalau saya mohon unikl pakai foundation boleh ker "??
pn   "boleh , saya rasa awak patut ke situ kerna ia sesuai bagi kamu "??

ha ?
ape kes nie , sebelum nie punya la susah nak lepaskan aku tapi 
sekarang dia lepaskan aku jua ..yehhh sukur alhamdullilah ..
setelah 3 hari memerapkan diri di  rumah aku terus ke UNIKL 
bagi mengetahui bagaimana cara memohon masuk ke UNI ini ..
dari tingkat 3 terus ke 3@..hehe 
"adik tak leh mohon ijazah pakai foundation ni "
what ?? aduhaiii ape nie ..
aku terus memohon diploma tanpa mengira apa pun ..
aku memohon semua jurusan di kL..

tik tok tik tok ..
jawapan di terima dari unikL ..what ke pergi pasir gudang johor ??
NNNNNOOOOOOOOO
aku nak kat KL ..live aku kat KL..
aku rujuk semula pada unit kemasukan ..
PN "adik , ada kelulusan ape  "
AKU " spm jer"
PN "umur berapa "
AKU "21"
PN "sebelum nie belajar kat mana "
AKU "KPM, saya ada foundation tapi tak leh guna "
PN "adik !!! YANG AWAK GATAL MINTAK DIPLOMA KNP ?? AWK LAYAK AMBIL DEGREE LA   "
..
ohh ok ..akhirnya aku dapat jua masuk ke uniKL jurusan ?

BACHELOR OF BUSINESS TECHNOLOGY (HONS) IN COMPUTER ENTREPRENEURIAL MANAGEMENT..
akhirnya ...penantian 1 tahun terjawap ...penuh rintangan dan dugaan ..
buku baru mula di tulis .....
.
.
.

No comments:

Post a Comment