Friday 22 July 2011

MINGGU SILATURAHIN SUDAH SELESAI

HARI PERTAMA 
pendaftaran sahaja

HARI KEDUA 
aduhh bangun awal lagii ...hehhee
seperti biasa aku bersiap dan tepat jam 8.30 aku dah terpacak awal di uniKL
lahhh budak budak semua dah ada .. aku jer lewat ish ish ...
semasa duduk beratur mengikut jurusan aku mula lah melihat siapa budak kelas aku ..
ALAMAK ADA AWEK CUN LAAA TAPI !! DIAM JE LA
sesi pertama dimulakan dengan berjumpa dgn pihak admin bagi menyemak fail pendaftaran .
next.ktiviti LDK pun dah bermula ..
swaktu bermain nombor dan ayat ..aku merupakan lelaki terakhir yang ada dlm ramai ramai tue yang masih bertahan ..mak aiii malu nyer,,,
seterusnya 
kami ke mana entah lupa lak..hahahah 

HARI KETIGA
lewat 1 minit lagi ish ish ...
hari ini mcm best sikit mula berjalan jalan di uniKL ..dan aktiviti LDK .di suruh berkenalan dgn budak budak lain tapi yang best kena buat menara dan kapten aku jugak hahaha idea semua dari aku hehehe
ape yang penting group aku menang ...
hari nie banyak benda best tapi aku lupe ...hahha

HARI KE EMPAT 
hari pakaian bebas  ...yehhh aku mula mengenali budak budak class.
sporting yesss ..
aktiviti LDK mula mencapai tahap gila nya


HARI KE LIMA
jadual bermula lewat jadi ape lagi ..aku bawk budak budak ke KLCC ..
perhhh best gak jln jln dgn dorank..hermm 
ptg tue berjumpa dekan unikl miit 
huishh tido la pulak ..
aktiviti terakhir yang dilakukan 
oc oc mula di buli .  
ha manari yer  ..hahaha 
padan muka sape suruh dera kita org ...hish tak senonoh betulll

ape pun tank OC OC U ARE THE BEST ...

No comments:

Post a Comment