Wednesday 20 July 2011

SELAMAT DATANG UNIKL


MALAM SEBELUM 17/7/2011

setelah puas menjerit dan bersorak di stadium bukit jalil melihat
liverpoll vs malaysia 
kini tiba masa menyiapkan semua bahagian yang perlu ada 
untuk pendaftaran unikl esok ..
hahaha 
esok nak daftar mlm tue baru buka fail
ape yang pasti semua selesai , cuma ada la 2 3 barang nak fotocopy ..

PAGI  17/7/2011

mak lambat lagi la , mengantuk nie
hahah kebiasaan bangun lambat lagi
tepat 10.30am 
aku tiba di perkarangan unikl 


mak datuk ramai la pulak
dengan selamba aku melangkah masuk ..
mcm dah biasa konon ..
leher ku panjang ingin mancari rakan ku yang menguruskan pendaftaran tue..
jumpa jugak dia ...
tik tok aku dapat siapkan dgn cepat hehe 
pengalaman dulu mengajar aku ..yehhhh
next step aku ke pengurusan asrama ..

aku nak duk luar dapat ker ??
encik saya nak duk luar , saya ada hantar surat mohon duk luar ..
tik tok ..
awk layak duk luar yer so takyah bayar rm600!
fuhh selamat , jimat sikit duit ku ...
skrg time untuk ambil no id ..aku yang ker 468..
ha ramai gak budak unikl nie rupanya 
tepat kul 12.30tgh semua selesai ..
aku duk rumah sendiri makna nya aku balik rumah ..cian budak budak lain kena g asrama ... hahaha
orentasi  esok ..fuh best gak ..


No comments:

Post a Comment